Gözüme takılanlar; 3

Bodrum’da yaşarken gözüme takılanları olabildiğince kaydetmeye çalışıyorum demiştim. Ara ara çektiğim karelere bakıyor, buradaki hayatıma, gördüklerime, yaşadıklarıma dair ipucu veren görüntüleri, daha sonra blogda yer vermek için ayırıyorum.

Yarın sabahtan iş ile ilgili sunumlar ve bazı toplantılar için iki üç günlüğüne İstanbul’a gidiyorum. Bu arada muhtemelen bloga yazacak fırsatım olamayacak. Hele Cuma günü İstanbul’un çok farklı yerlerinde dört toplantı var ki sadece gidip gelmesi bile yorucu. Bir de burada sakin bir hayat sürdüğümü düşünürseniz İstanbul’daki kısa ama koşturmacalı seyahatlerimin bünyeye etkisini tahmin edersiniz. Tabii bütün koşuşturma, toplantılara yetişme falan, uçak Bodrum-Milas havalimanına indiğinde geride kalıyor. Uçağın kapısının açılmasıyla yüzüme çarpan Bodrum havası bünyeyi toparlıyor. Toparlanmamış kısmı kalırsa, onu da akşam gidilen meyhane zaten toparlamış oluyor...

Bu evleri beyaza boyama işini bazen abartıyorlar

Geçen gün Gökova'daki Sakar Geçidi rampalarındaki restoranda gelen süslü kahve
Teknelerinde rakı içen Bodrum'lular

Yalıkavak'taki köy berberinin duvarındaki saat
Yalıkavak'ta kış mevsiminde sakin bir gün
Mahmut Kaptan işinin başında
Eskiçeşme Mahallesinde tipik bir ev

Yalıkavak'ta ilkbahar

Yalıkavak'ta akşam bastırırken




Bitez'de sabah
Datça'da gün batımı

Evimin bahçesinden bir detay

Genç ve dinamik (!) aday



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bodrum'da ne iş yaparım?

Bodrum'da nereye yerleşilir?

Bodrum'a tatil için geliyorsunuz. Peki nereye geliyorsunuz?